Te voet door Frankrijk

28 mei 2019
Susie Kelly .
zoekt via internet iemand die voor haar beestjes zorgen kan .want ze wil te voet door Frankrijk zwerven .van dorp na dorp .haar ervaring over kamperen is ver te zoeken .de tent wat niet goed isoleert. Schoenen wat pijn doet en de buien die in het voorjaar vaak en voldoende de weg op haar tentje vinden . Maakt het er niet makkelijker op .maar ze zet door .ze geniet van alle natuur om zich en heeft een boeddhistische inzicht .red kevertjes van de straat .en reageert soms hilarisch naar vreemde gasten die ze onderweg tegen komt . Het verhaal is zo leuk geschreven dat je er makkelijk door heen leest .je waant je echt door de dorpjes van Frankrijk .met in ieder dorp uitleg over het verleden .Ik heb zeer genoten van dit boek .

Meer recensies van