Geen ander boek zal zoiets gruwelijks overschreiden

Echo , lees en huiver , een boek over een zwaar onderwerp wat helaas nog steeds actueel is in onze samenleving en menigeen de dupe van is .
Haat, liefde, onderdanigheid, genegenheid, vertrouwen , gruwelijk . Het speelt zich af in 3 generaties maar het leest alsof het allemaal in zeer kort tijdsbestek is. Het houdt je vanaf de eerste blz gevangen. Het boek loslaten is geen optie omdat je dan ook de slachtoffers laat vallen.
Het slurpt in 1 dag al je energie op en na het lezen heb je echt even tijd nodig om bij te komen. Met dit debuut heeft Tamara Geraerds in een klap bewezen dat ze niet alleen een zeer goede fantasy auteur is maar ook zeker de thriller auteur van de toekomst is . Tamara is een nieuwe weg in geslagen die ieder zou moeten volgen.

Meer recensies van shirley pellikaan