Een uniek verhaal met een boodschap

sonja de vries 13 januari 2016
Ongeveer een maand geleden heb ik dit boek aangeschaft bij de grootste webwinkel van Nederland.
De reviews trokken mij over de streep.
Gelukkig maar. Wat een uniek verhaal!
Wie is Ingrid van der Weegen?
Ik hoefde haar naam maar te Googelen, veel mensen blijken haar al te kennen. Ik nu ook.
Fictie, Thriller, Science fiction, zowat ieder genre past bij dit verhaal.
De keuze thriller kan ik wel waarderen.
The Scent is een prachtig debuut van deze schrijfster.
Haar verhaal begint met een rustige opbouw. Net wanneer je de kriebels krijgt en denkt wanneer gebeurt er wat... gebeurt het. Perfecte timing.
Rik van de Wal, Lana Smit, bakker Micha Cohen en de velen anderen... nemen je mee op een bijzondere reis. Het zal ons maar overkomen.
Een entiteit die naar aarde komt. Wat wilt hij? Wie is hij? Of is hij een zij? Voldoende reden om dit boek bij de hand te nemen en te lezen. Ook de boodschap van "Het Wezen" is in mijn ogen verre van irreƫel. Een mooi boek. Een goed doordacht verhaal. Een absolute aanrader.
Deze auteur krijgt van mij 4.5 sterren voor haar prachtig debuut.