Goede aktie thriller

Sonja Tonnis 17 juli 2015
Ik mocht dit boek lezen voor Not Just Any Book. Ik had al gelezen waar dit boek over ging en dat leek me wel spannend. De cover zelf vind ik een beetje simpel aandoen. Doet het boek geen eer aan, want de inhoud is totaal anders!
De proloog begon met de kennismaking van Edelweis en hoe zijn karakter is ontstaan. Je wilt direct verder in dit boek.
Het boek bestaat uit 509 bladzijdes, maar dat bemerk je niet tijdens het lezen. Het leest heerlijk vlot door en de schrijfstijl is erg prettig.
De verhaallijnen zijn goed uitgewerkt uit verschillende hoofdrolspelers en aan het eind komen deze tot een mooi plot.
Het is een echte aktiethriller waar veel vaart in zit en ik heb deze met zeer veel plezier gelezen.
Ilja Gort is een echte wijnkenner en dat komt ook weer terug in dit verhaal, een mooie bijkomstigheid.
Een echte aanrader wie van goede aktiethrillers houd.

Meer recensies van Sonja Tonnis