Een heerlijke psychische thriller

Sonja Tonnis 03 december 2014
Dit is een debuut thriller wat mijn aandacht kreeg bij het lezen van de quotes op het boek.
Reeve is vroeger ontvoerd en jaren mishandeld en zij kwam vrij doordat zij verplaatst werd naar een ander onderkomen.
Op een gegeven moment word Reeve gevraagd door de ouders van Tilly om hun dochter bij te staan die hetzelfde is overkomen. Zij gaat dit doen en geleidelijk aan wint zij het vertrouwen van Tilly, waardoor zij Tilly kan helpen haar trauma te verwerken, maar tevens ook haar eigen trauma.
Ze ontdekken dat de dader zelf nog niet is opgepakt en er start een kat en muis spel.
Wat het ook extra spannend maakt is dat er vanuit de dader geschreven en gedacht word.
Ik heb dan ook spannende uren doorgebracht met dit boek en zal het zeker adviseren aan anderen!

Meer recensies van Sonja Tonnis