Super thriller

Sonja Tonnis 07 november 2014
Ik had vooraf al Mara en Tirtha gelezen en kon al niet wachten tot Matsya uit zou komen.
Ik ben er gisteren in begonnen. En heb het boek niet meer weg kunnen leggen. Ja even om te eten en te slapen tussendoor.
Het boek bestaat uit kleine hoofdstukken wat zeer prettig leest. Tussendoor bestaan er hoofdstukken die schuin geschreven lettertype hebben, die in de ik-vorm wordt geschreven. Wat absoluut niet hinderlijk is, want je wordt zeer nieuwsgierig naar deze persoon.
De spanning is enorm opbouwend en tot op het laatst was voor mij de ontknoping verrassend.
De personages zijn goed uitgewerkt en je leeft heel erg mee met hen. En ja, zelfs zou je op het eind nog meeleven met de dader...
Dit is wederom een spannende RANI DIAZ thriller! Dit is de 3e uit de reeks en je bemerkt dat de auteur groeit in haar werken! Ik ben grote fan en kan iedereen haar boeken aanraden!

Meer recensies van Sonja Tonnis