Een heerlijke toegift over een prachtig liefdespaar

Soraya Latten 11 januari 2019
Dit verhaal begint waar 'Mijn hele leven lang' stopt het is dus ook aan te raden dit boek eerst te lezen. Lynn heeft op dit moment 3 kinderen en is nog altijd getrouwd met Stephan. Door een foute keuze komt hun huwelijk is slecht weer, lukt het Stephan en Lynn om deze storm te overwinnen?

Emma Anna heeft met dit boek een prachtig vervolg op 'Mijn hele leven lang' geschreven en weer kun je ontzettend meeleven met alle personages vooral Emma vond ik in dit boek nog mooier uitkomen. Het boek is met nog geen 200 pagina's aan de korte kant maar dit doet niets af aan hoe het boek alle gebeurtenissen verwerkt. Niets is haastig geschreven of afgeraffeld, Emma Anna legt gevoel en passie in haar boek en dit zorgt ervoor dat je het in 1 ruk en met plezier uitleest.

Emma Anna (pseudoniem Juliƫtte Heugen) heeft meerder new adult boeken geschreven momenteel is ze bezig aan een vervolg op Vecht voor jou.
Ook heeft ze onder haar echtd naam een young adult boek uitgegeven 'De gifmengster.' Ook hier komt een vervolg op.

Meer recensies van Soraya Latten