Dit smaakt naar (aardbeien) meer ;)

Soraya Latten 08 juli 2019
Al vanaf het moment dat Lucy en Joshua zagen hebben ze een hekel aan elkaar. Maar aangezien ze beide directie-assistent zijn moeten ze noodgedwongen samenwerken. Dit leid tot veel spanningen en (on)subtiele (en kinderachtige) spelletjes om elkaar dwars te zitten. Maar dan komt er een vacature vrij die ze allebei wel zien zitten, vooral omdat ze dan echt de baas van de ander zullen zijn. De strijd barst los maar hierdoor ontdekken ze ook een andere kant van de elkaar kennen..

Een heerlijk verhaal waarin aartsrivalen elkaar op een andere manier leren kennen. Hoewel het concept van het verhaal niet perse origineel is werd het verhaal op zo'n ontzettend originele manier gebracht dat het een verhaal is wat je bij blijft en intens van geniet! De karakters zijn op een krachtige manier neergezet. En je wordt stiekem verliefd op Joshua en persoonlijk voelde ik me erg verbonden met Lucy. Ik heb meerdere keren mezelf niet kunnen inhouden om keihard in lachen uit te barsten. En kreeg steeds meer zin in aardbeien! Dit boek is een mustread voor elke feelgood fan.

Sally Thorne houdt zich overdag bezig met subsidieaanvragen en contracten waardoor ze de rest van de tijd bezig kan met schrijven. Ze woont in Canberra, Australiƫ en romans zijn haar grote liefde. The hating game zoals Ik niet van jou in het Engels heet is het debuut van Sally, en dit smaakt, niet alleen naar aardbeien, maar vooral naar meer!

Meer recensies van Soraya Latten