papertowns

spawn 14 december 2017
Paper Towns is het derde jeugdboek van de Amerikaanse auteur John Green. Het boek werd in oktober 2008 uitgebracht door Dutton Books en ontving in 2009 de Edgar Allan Poe Award voor het beste jeugdboek.

Het boek is opgedeeld in 3 delen:
The strings:
In dit gedeelte Staat margo naar 9 jaar ineens voor Q raam midden in de nacht. q en margo gaan samen op iedereen wraak nemen op die hun ooit hebben pijn gedaan of gepest. Dit gebeurd allemaal in 1 nacht tijd.

The grass:
Margo komt de volgende dag niet meer op school. Ze heeft allemaal hints achter gelaten voor Q. zodat hij haar kan vinden. Zo begint Q de zoekttocht naar Margo samen met zijn vrienden.

The vessel:
haha jaaa dit gedeelte moet je zelf maar gaan lezen.. haha

Het boek houd je begin tot eind helemaal in je macht. Het boek is spannend en geheimzinnig.
Nadeel was was dat sommige stukjes naar mijn mening net iets te langdradig waren.