IJs - Koen D'haene

31 december 2017
Het was voor mij een eerste kennismaking met Koen D'Haene, dus ik was wel benieuwd. Hij schreef reeds een aantal jeugdboeken las ik en hij is leerkracht Nederlands, wat betekent dat ik toch wel goed zat voor wat leesplezier?!
Het begin was alvast zeer belovend, maar nadien vind ik het maar zo/zo. Het lijkt me meer een jeugdboek en het is ook voorspelbaar. Het zorgt er voor dat het voor mij niet spannend is. In tegendeel het geeft me tijd om me te gaan ergeren aan de personages!
Ik las verder, gewoon om te zien of mijn theorie zou kloppen en om hopelijk nog een deftig einde te lezen. Helaas voor mij kwam ik van een kale, hier beter koude, reis terug. Misschien zijn de jeugdboeken beter en moet de auteur zich daar verder op focussen?

Meer recensies van