Prooi

01 mei 2017
Els Ebraert werd door Kabook uitgevers als ambassadeur gekozen voor dit boek en daardoor kon ik "Prooi" ook lezen voor het in de winkel lag. Ik wil haar daarvoor oprecht bedanken, want hoewel het om een ongecontroleerde versie gaat, heb ik enorm genoten van het verhaal. Lydia van Houten, ik kende je niet, maar nu staan je andere boeken hoog op mijn leeslijst(je)!
Hoe dit zo komt? Wel, toen ik begon met lezen had het eigenlijk meteen mijn aandacht. Ik las het relaas van Evy en haar huisgenoten en vond haar eerlijk gezegd heel erg naïef, meegaand, laks, ... . Het frustreerde mij een beetje geef ik toe. Ik snapte het niet, ze zag niet wat ik dacht te zien. Net dat zorgde er natuurlijk voor dat ik verder las, want had ik uiteindelijk wel gelijk? Werd ik ook niet misleid?
Waar ik in het begin nog tijd had om wat te mopperen en te foeteren op Evy slaat het noodloot toe en dan begint het. Niemand is wie ze blijken te zijn. Het is een echte rollercoaster van actie en in plaats van Evy 'onnozel' te vinden, begin ik haar nu aan te moedigen. Wat een situaties!! Ik werd er een beetje ademloos van. Lezen moest ik! Het einde halen met Evy, of toch niet?
Je moet het gewoon lezen om te weten. Hou je hart maar vast, want Lydia houdt van twists. Gewoon top! Ik ben fan en kijk uit naar de echte release. Een must read!!

Meer recensies van