Niet wauw maar ook niet slecht...

18 april 2017
Op een dag wordt er een lijk gevonden aan de kade van een veerpont bungelend aan een lantaarnpaal. Kyra eindejaarsstudente en gek van het bestuderen van moorden zorgt dat ze er als een van de eerste is om alles eens goed te kunnen bestuderen helaas loopt ze rechercheur Maud Mertens tegen het lijf die haar snel wegstuurt. Het begin van de zoektocht naar het wat, wie en waarom kan beginnen.

Dit boek is het eerste deel van de Noordzeemoorden. Inmiddels zijn er vier boeken verschenen in deze reeks maar Isa Maron heeft nog vele andere boeken geschreven.

De hoofdpersonages in het boek worden heel duidelijk omschreven maar toch had ik het gevoel halverwege het boek is het dit vanwege de lovende reacties en recensies die ik op sites en boekengroepen op Facebook zag voorbijkomen. Werd er zelfs bang van dat het niet spannender zou worden want ik had al de vier delen aangeschaft. Gelukkig wordt het boek steeds beter en spannender. Ben uiteindelijk blij dat ik toch heb besloten door te lezen om te zien komt er nog iets waardoor het spannender wordt. Nu op naar deel twee IJskoud eens zien of dit me meer kan bekoren dan dit boek.

Meer recensies van