De cover van het boek is niet meer in blauw zoals voorheen en is toch wel jammer want nu springt deze er echt uit naast mijn andere boeken van haar. Het boek gaat over de vermissing van Victoria en als ze gevonden wordt wijzen haar verminkingen op de gruwel die ze heeft moeten doorstaan. Daardoor denkt Patrick dat er een verband is met andere verdwijningen. Ondertussen is Erica bezig met een oude zaak waarin de echtgenoot is gestorven. Het boek is dus weer een boek met Patrick Hedström en Erica Falck als hoofdpersonages. Na alle boeken gelezen te hebben van haar ken ik ondertussen de hoofdpersonages en de tragedies die ze hebben meegemaakt heel goed. Het is wel aan te raden om met het eerste deel te beginnen want er zitten verwijzingen in naar het vorige boek. Voor mij was het een heel leuk boek om te lezen maar de spanning van de andere boeken ontbreekt. Op het einde aan begint het pas echt spannend te worden. Toch heb ik heel hard genoten van de schrijfstijl en het verhaal. De personages zijn ook heel goed uitgewerkt er wordt niks aan het toeval over gelaten. Hopelijk laat ze ons niet weer zo lang wachten op het volgende boek.

Reacties op: Hopelijk niet weer zo lang wachten op het volgende deel.

Bestel dit ebook vanaf  €4,99 bij

Bestel dit luisterboek voor  €14,95 bij