11 september 2013
Ik heb zonet met een zucht het boek Verloren dichtgeslagen. Het is zo een leuk boek. Het boek gaat over twee tieners die vermist zijn en die de hoofdpersonage Paula samen met een speciaal onderzoeksteam gaat zoeken. In het begin is het even erin komen maar zodra ik erin zat kon ik het boek heel moeilijk aan de kant leggen. De hoofdpersonages zijn goed uitgewerkt en de plot is ook goed uitgewerkt. Van het begin tot het einde blijft het spannend. Het verhaal speelt zich af in Noord- Ierland en er wordt ook wat geschreven rond de geschiedenis van het land en dat maakt het boek in mijn ogen uniek want ik heb hierover nog nooit een ander boek gelezen. Van mij krijgt het boek dan ook een verdiende 9/10

Meer recensies van