Het boek begint met Masha Kirilenko die pas begonnen is bij de politie van Hasselt. Samen met haar nieuwe collega's moet ze achter een moordenaar aan die een vrouw heeft gewurgd. Vlak erna gebeurt er weer een moord op dezelfde wijze. Is hier een seriemoordenaar bezig of een zieke geest?

Het is fijn dat het boek zich in Hasselt afspeelt dat is eens iets anders dan altijd in een andere grote stad. Ook kan ik me prima in de plaatsen verplaatsen omdat mijn man afkomstig is van Hasselt.

Het boek is geschreven door Deflo & Lieferinck. In het begin merk je dat het verhaal wel wat stroef loopt maar naar mate dat het boek vordert wordt het steeds beter en spannender. Het verhaal heeft de nodige ingrediënten om een goede thriller te zijn. Op het einde van het boek zat ik op het puntje van mijn stoel en moest en zou het boek uitgelezen worden. Voor mij een aanrader toch wel ondanks dat het begin wat stroefjes loopt. Doorlezen is dus de boodschap en ik hoop dat het duo er een serie van gaat maken want ik vraag me af hoe het verder afloopt met de personages

Reacties op: Onderhuids

Bestel het boek bij Libris vanaf 22,50 Bestel het ebook bij Libris voor 17,99