Eeuwige leven!

Eeuwige leven van Gena Showalter is het derde en laatste deel in de Everlife-trilogie. De eerste deel van het boek ´Eerste leven´ was al een heel uniek boek, dat nieuwe werelden ging opendoen. Het tweede deel van het boek ´Levensbloed´, was ook een pareltje van een boek.

Ook heeft Gena Showalter andere boeken geschreven zoals de ´ White Rabbit Chronicles´. Deze boeken zijn gebaseerd op het sprookje Alice in Wonderland.

Eeuwige leven gaat over een oorlog tussen de twee rijken van het Eeuwige leven, genaamd Troika en Myriad. De strijd is nog lang niet klaar tussen de twee rivalende rijken. Tenley had in ´Eerste Leven´ gekozen voor Troika, maar ze werkt in het geheim samen met Killian. Ook al behoort hij tot de vijand, echter kan Tenley hem niet uit haar gedachtes halen. Zal de liefde die ze heeft voor Killian hen redden of is dit de ondergang waarbij Myriad opkomt...

Het boek is heel vlot te lezen en je bent er al snel doorheen. Voor je het weet, heb je het boek al uit ge lezen. Als het ware als je het boek openslaat, ben je al in de gedachtegang van Tenley en de avonturen van Troika en Myriad.

Zoals al eerder gezegd, vond ik ´Eerste leven´ en ´Levensbloed´ beide een uniek boek en zeker het lezen waard. In de Everlife-trilogie zit veel spanning in en het derde boek maakt dit duidelijk door de strijd tussen de twee rijken. Je kan gewoon niet stoppen met het lezen van het boek.

Ben jij een fan van twee rijken die onderling met elkaar strijden, liefde en hoop op een goed of slecht einde, dan is dit een waanzinnig goed boek voor jou om te lezen! Gena Showalter heeft een makkelijke schrijfstijl en de boeken zijn vlot te lezen, dus je hebt ze binnen no-time al gelezen.

Uiteindelijk geef ik het boek 5-sterren. Dit was de spannendste deel van de trilogie en ik kon het boek echt niet wegleggen.

Meer recensies van sunaina ramsamoedj