Elise

Middernacht Elise is de derde deel van de middernacht serie van Lara Adrian.

In deel 3 is Elise Chase alles kwijtgeraakt wat haar lief is. Ze wil wraak. ´S nachts gaat ze bewapend door de straten op zoek naar de wilde onsterfelijken die haar zoon het leven ontnamen. Door haar unieke kracht komt ze steeds op het ene op het andere spoor terecht, echter kan ze haar gave niet beheersen. Hierdoor kan ze zich maar tot één man richten: de dodelijkste vampier in de stad, Tegan. Het gevolg is dat het tweetal een bloedpact sluiten dat hen in een wereld vol gevaar en verlangen.

In de middernachtserie speelt seks tussen mensen en vampiers een hele grote rol. Naast lust draait het boek ook om het vinden van de ware liefde.

Hoewel Elise pas het derde deel is, zijn er al meerdere boeken van deze reeks beschikbaar.

Wat ook heel leuk en verassend is in het derde deel van het boek is, dat de personages van de vorige twee delen terugkomen in dit deel. Dit was heel goed verwerkt in het boek en paste ook bij het verhaallijn.

Ook al zijn de verschillende boeken van de middernachtserie los te lezen, raad ik het toch aan om de boeken op volgorde te lezen, omdat er in elke deel een rode draad zit die in elk boek terugkomt. Die rode draad maakt de serie heel mysterieus en geweldig! Je moet gewoon doorlezen en doordat je zo in het boek zit, heb je het in no-time uitgelezen.

Kortom de derde deel van de Middernachtserie van Lara Adrian was weer een geweldige vampier boek waar ik heb van kunnen genieten.

Meer recensies van sunaina ramsamoedj