De laatste halte

Het boek stond al een tijdje op mijn TBR lijst, maar ik greep steeds mis bij bibliotheek. Nu heb ik hem kunnen lezen en ik vond hem goed! Het verhaal wordt zo levensecht en met het juiste gevoel verteld dat ik het gevoel kreeg dat ik er zelf bij was.

Ook is er een juiste opbouw in het verhaal. Het begint met een inleiding in de personages en de reis naar Londen. De hoofdpersonages worden zorgvuldig beschreven en hun relaties met klasgenoten zijn ook duidelijk.

Het verhaal vond ik steeds spannender worden, omdat je wist dat er iets ging gebeuren, maar niet wanneer en wat precies. Het verhaal bevat liefde, haat en vriendschap.

Ik vond het een top Young-Adult en raad hem ook zeker aan! Hij leest vlot en is erg spannend en ontroerend.

Meer recensies van Kim Stikkelbroeck