Heerlijke humoristische roman

‘Ik niet op jou’ is een roman met een heerlijk cynisch tintje. Het sarcasme van de twee hoofdpersonages druipt eraf en ik vond het heerlijk. Je kon erg goed voelen hoe Joshua en Lucy een stille strijd voerde om maar niet verliefd op elkaar te worden.

In het begin kon ik moeilijk een beeld krijgen van Lucy en Joshua, maar later in het boek werd dit meer duidelijk. De spanning tussen de twee is vanaf de eerste bladzijde al goed te merken en de humor die het met zich meebrengt liet mij regelmatig hardop lachen.

Het verhaal was af en toe voorspelbaar, maar dit maakte het ook plezierig en makkelijk om te lezen. Zoals ik al eerder zei een heerlijke roman waarbij ik me helemaal kon inleven in het verhaal en de setting ervan. Super voor de zomermaanden!

Meer recensies van Kim Stikkelbroeck