Oogvocht

‘Oogvocht’ is een vermakelijke thriller die je snel wegleest. Het boek speelt zich een stukje in het verleden af en daarna in het heden. De hoofdpersonages zijn duidelijk verwoord, maar mochten van mij nog wel iets uitgebreider beschreven worden, zodat je je meer in die persoon kan inleven.

Ook vond ik sommige situaties heel snel beschreven, waardoor het leek alsof je een heel stuk miste. Dit vond ik jammer, want ik ging daardoor zelf dingen invullen.

Het verhaal is spannend en heeft een goede opbouw. de vraag die door het hele verhaal te lezen is houd je bezig en je wil het antwoord weten op de vraag wie heeft Rita vermoord. Het is een vermakelijke thriller en zeker een aanrader.

Meer recensies van Kim Stikkelbroeck