suzanne hartog 15 juli 2012
Mijn eerste gedachte van dit boek was van : wat moet ik hier bij voorstellen. Ik had echt geen flauw idee wat ik van dit boek moest verwachten.

Het verhaal: het boek gaat over Fanna, die net zomaar gedumpt is door haar vriendje zomaar om niks, haar vriendin Olga(die altijd met poep scheldt)probeert Fanna Bas te laten vergeten en geef haar op voor boer zoekt m/v. Fanna komt uit eindelijk bij de laatste drie terecht en mag 3 maanden op de boerderij logeren. Eenmaal op de boerderij gaat niet alles goed en tot overmaat van ramp wordt ze ook letterlijk dag en nacht gevolgd door een camera.

Ik vond dit een lekker vlot weg lezend boek. Ik vond dit boek ook goed geschreven met heel veel beeldspraak. De schrijfster heeft alles gewoon geschreven zoals het is en niks echt niks wordt verborgen gehouden of is te erg om te beschrijven. Wel vind ik dit verhaal niet echt een thriller want zo spannend vond ik het niet, je merkt niks van de spanning na een moord of zo het verhaal ging gewoon verder en de pogingen om boer loek te winnen ook. Mijn beoordeling behoorlijk goed heb ik dan ook gekozen omdat ik het niet een geniaal verhaal vond of zo maar ook niet een slecht verhaal. Ik vond het gewoon een leuk bizar verhaal om te lezen.

Meer recensies van suzanne hartog