Als een razende trein

Suzanne Verheem-Kwak 14 september 2016
In Hitte heb je al een beetje kennis kunnen maken met player Stef.
Na een aantal maanden keert hij terug naar huis, terug naar een verschrikkelijke gebeurtenis waar hij zich ontzettend schuldig over voelt. Maar is hij er ook schuldig aan?
Thuis treft hij huisoppasser Liv aan met wie hij onmiddellijk een klik heeft.
Maar is zij wel wie ze zegt dat ze is, of is er meer aan de hand?

"als ze ook maar iets voelde van de storm die ze in hem ontketende, van de vloedgolf aan verlangen die door hem heen raasde als hij alleen maar aan haar dacht ... " (blz. 119)

Lust, liefde, trouw, haat, woede, vriendschap... Alles komt aan bod.
Het begint komt een beetje traag op gang, maar dan vlieg je als een razende door het verhaal heen. Prachtig aaneen verbonden door flashbacks waardoor je steeds meer in het verhaal gezogen wordt.
Het enige nadeel is dat lettertype van de flashbacks wat lastig te lezen is en daardoor een beetje de vaart uit het verhaal haalt.
Een prachtig, ontroerend, spannend verhaal met heerlijke hot and steamy momenten.

Ik kijk ontzettend uit naar het razende hitte vervolg Zomer!

Meer recensies van Suzanne Verheem-Kwak