Aanrader.

suzannevd 01 april 2017
Ik heb dit boek gelezen voor de leesclub van hebban. Ik had nog niet eerder iets gelezen van deze schrijver dus wist totaal niet wat ik kon verwachten.

Heb boek gaat over Oscar een man die als advocaat werkt. In 1996 wordt zijn zoon doodgereden als hij s avonds naar huis fietst. Oscar is ervan overtuigt dat hij weet wie de dader is. Namelijk zijn collega Alexander. Er zijn alleen geen getuigen en er is ook geen bewijs te vinden om aan te tonen dat hij de schuldige is. Twintig jaar later heeft Oscar het er nog steeds moeilijk mee en hij is vastbesloten om aan te tonen dat Alexander echt schuldig is. En hij is bereidt om daar heel ver voor te gaan. Zal het gaan lukken?
Ik vond het boek erg prettig lezen. De schrijver heeft een vlotte schrijfstijl. Door de flashbacks in het boek kom je steeds meer te weten over Oscar en ook over Alexander. Ik raad iedereen dit boek aan!

Meer recensies van suzannevd