Verwarrend boek

Sylvia 05 april 2018
Het boek kwam vrij verwarrend op mij over. Het heeft me niet gepakt. Zat geen spanning in. De personages zijn hier en daar wel uitgebreid maar zeker geen diepgang. Het gaat over 8 verschillende persoonlijkheden die allemaal oppervlakkig belicht worden. In het begin had ik niet door wat deze 8 mensen met elkaar gemeen hebben. Aan het einde was het nog niet duidelijk welke band sommigen tot de overledene hadden. Ik had verwacht dat er wel een duidelijker band was met elkaar. Het enige waar ik op gehoopt had wordt niet of nauwelijks belicht. Wie was Mattias. Daar had ik geen duidelijk beeld van.
Het gaat erover dat Mattias is overleden en dan wordt er beschreven hoe ze na zijn dood verder zijn gegaan met hun leven. Ook gaat het niet over hoe hij is overleden maar dat hij is overleden en de pijn en verdriet van sommige mensen.
Het is niet mijn genre boek om te lezen. Ik zou het zelf al weggelegd hebben maar toch maar uitgelezen. Het is voor mij geen hoogstandje om te lezen. Eerder een saai boek c.q. verslaglegging met diverse mensen.

Meer recensies van Sylvia