Verstrikt

talitha 03 juli 2019
Maud is de beste vriendin van Lara. Bobby is het vriendje van Lara. Lara wordt op haar hoofd geslagen met een baksteen, daardoor valt ze in het water. Ze komt in een coma. Bobby komt bij Maud op bezoek om erover te praten. ze gaan afspreken. De huisgenoten van Bobby en 2 vriendinnen van Maud komen ook. Maud krijgt iets met Dexter, 1 van de huisgenoten van Bobby. Ondertussen word Maud gevolg door een man met een grijze joggingpak aan. De verplegers willen de beademing van Lara stoppen. David is het broertje van Maud. Ineens komen Maud en David erachter dat Maud het ongeluk heeft gezien. Word Lara nog wakker? En hoe loopt het af met Maud?

het boek is heel erg spannend en hoe het boek eindigt verwacht je totaal niet. De schrijfstijl van Mel Wallis de Vries vind ik heel erg fijn en pakkend. Sommige personen in het boek zijn heel anders dan dat je dacht aan het begin van het boek. Dat komt door dat ze gemeen of juist heel aardig doen tegen Lara en Maud. Of terwijl, ik vind het een geweldig boek.