Leugens en bedrog, een dodelijke combinatie

teadrip catcher 07 juli 2019
De 600e dwarsligger!
Zo'n kleine misstap, even weg uit het saaie huwelijksleven, een minnaar... maar wat als je die minnaar vermoord in zijn appartement vindt? En je niet wilt dat uitkomt dat jij... dan ga je dus minutieus alles schoonmaken. Er mogen geen sporen achterblijven. Op pagina 150 had ik al 4 verdachten, en op pagina 218 komt er nog een verdachte bij. Zo'n boek dat je echt niet weg kunt leggen.

Wanneer Neve haar minnaar met ingeslagen schedel op de vloer aantreft blokkeert ze volledig en gaat schoonmaken. Grondig! Maar dan moet ze dus gaan liegen, en die leugens volhouden tegen haar man, haar vrienden, haar collega's, de politie. Maar Neve is niet de enige die leugens vertelt. Als op een uit de hand gelopen feestje in haar huis vrienden, kennissen én de weduwe van haar minnaar stukjes van de waarheid horen draait alles als een razende in haar hoofd. Hoe kan ze dit tot een goed einde brengen? Toch maar opbiechten aan de politie of is er nog een andere uitweg? Een grandioze thriller, een moet-je-echt-gelezen-hebben-thriller.

Meer recensies van teadrip catcher