Een absolute pageturner die zijn naam waardig draagt

teadrip catcher 07 juni 2019
Wat een pageturner, wat een plots die elkaar opvolgen. Wanneer je nét denkt dat je het "verder wel snapt" komt de volgende twist tevoorschijn. Drie vriendinnen beramen een complot, welk? Het ligt redelijk voor de hand dat een echtgenoot het slachtoffer zal zijn. Maar wat voor de hand ligt hoeft nog niet zo te zijn.

Dankzij Selfpub Café mocht ik dit boek lezen. Absoluut geen straf! Pat Craenbroek geeft je inzicht in verschillende levens. In eerste instantie heb je natuurlijk nog niet in de gaten hoe deze met elkaar verweven zijn maar dát ze verweven zijn is duidelijk. De titel Uitgebroed dekt precies de lading. Een thriller waarin vriendinnen toch minder bevriend blijken dan gedacht. Waarbij een "simpele" overval rare wendingen krijgt. Waarin je medelijden krijgt met een junkie. Maar bovenal, een thriller die je laat genieten van een sprankelende verteltrant.

Meer recensies van teadrip catcher