Wat een boek! Ik moet toegeven dat ik dit niet verwacht had. Ik was heel benieuwd naar dit boek omdat het verschenen is na het vijfde boek. Het is boek 3,5. Dus er moest wel iets speciaal in gebeuren anders zouden ze er geen boek meer over schrijven. Het boek was wel veel korter dan alle andere boeken van de serie, dus je leest het heel rap uit.

In de serie bestonden nu al de liefdeslevens van Ella, Reed, Easton en Hartley, maar dit boek gaat over het liefdesverhaal van Gideon en Savannah. In het verhaal wil Gideon Savannah terugwinnen, want door een fout is hij haar vroeger kwijtgeraakt. Hij doet er alles aan om haar terug te winnen, maar Savannah houdt voet bij stuk: hij heeft haar bedrogen en gekwetst en ze wil hem nooit meer terug. Gideon zal dus een keuze moeten maken of hij haar wil blijven beschermen of hij moet zijn geheimen onthullen in een poging dat ze hem begrijpt en hem vergeeft.

Ik vind het heel bijzonder dat Erin Watt nu ook over Gideons liefdesverhaal met Savannah schrijft. Want ik vond dat er hier altijd wel wat onduidelijkheden over waren. Het was zo vaag en je kende Gideon ook helemaal niet. In dit korte boekje heb je nu wel even kunnen kennismaken met Gideon. Ik zag hem eerst altijd als een gemene jongen zonder gevoel. Nu is dit helemaal veranderd. Je maakt in dit boek kennis met de romantische Gideon, de Gideon die alles doet om "zijn meisje" terug te winnen, en hoopt dat dat hem zal lukken. Je krijgt ook een beeld over hoe Gideon het stelt op de universiteit. Hetzelfde geldt voor Savannah. Ik zag haar ook eerst altijd als een gemeen meisje die overal de baas wilde spelen en vol haat zat. Je maakt in dit boek kennis met de echte Savannah, vol van liefde en heel kwetsbaar maar dat wil ze niet tonen dus komt ze zo soms heel gemeen uit de hoek.

Het boek is een onverwacht tussendeel waarvan ik eerst niet besefte dat het eigenlijk echt nodig was om dit te lezen, omdat je door dit boek alles duidelijker ziet.

Ik ben nu wel heel benieuwd of er ook een boek komt over Sawyer en Sebastiaan. Want over hun liefdesleven is er ook nog veel onduidelijkheid en je kent de personages ook niet zo goed. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat er nog een boek komt en dat het Royal-verhaal niet afgelopen is want ik kan niet stoppen met lezen!

Reacties op: Weeral schitterend

Hartstocht - Erin Watt
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 13,99 Bestel het e-book € 9,99