Assasin creed in vrouwe macht!

Simply kimberley 12 december 2017
Ik heb er geen woorden voor, hoe ik op een korte tijd zo van een boek kon houden door maar slechts enkele woorden te lezen. Hoe alles vanaf het begin zo goed in elkaar is gebracht. De mysterie, de dynamiek, emoties en heldhaftigheid. Dit zijn enkele termen die ik aan dit boek kon schenken - die bij me opkwamen.

De glazen troon serie is een boekenreeks die onder de boekenfans als hun meest favoriete werd aangeduid. En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik hun liefde ervoor begrijp. Want ook mij is het overkomen. De Glazen Troon mocht dan wel een boek zijn waar ik een maand overdeed, maar ik had het geweldig druk waardoor ik het boek af en toe opzij moest schuiven tot mijn diepste spijt.

Het verhaal is zeer mooi en realistisch neergeschreven. Je moest niet al teveel denk werk bieden bij het lezen want Sarah J. Maas dit het echter zelf al voor haar lezers. Alles wat ik zocht in een boek was letterlijk aanwezig in De Glazen Troon. Actie, mysterie, liefde (kind of) en voornamelijk een vrouw met ijzere sterke ballen! Op zoek naar vrijheid maar de duistere kanten van de wereld van jongs af aan al had ontdekt.

Ook de personages waren geweldig neergezet en de korte hoofdstukken waren zeer aangenaam. Er was ook spraken van wisselende perspectieven. Het was niet altijd duidelijk wie het was tot je de naam las (aangezien het in derde persoonsvorm is geschreven).

Deze serie raadt ik iedereen aan omdat hij juist zo geweldig is! Heb je zin om een goed boek te lezen, lees dan gewoon De Glazen Troon, want je zal er nergens spijt van krijgen.

Meer recensies van Simply kimberley