Geweldig einde aan een trilogy

The_Cat 10 mei 2019
Mark Lawrence bewijst met deze trilogie weer maar eens wat voor een fantastische fantasy schrijver hij is! Holy sister, het 3de deel van de trilogie Book of the Ancestor is een episch einde aan deze reeks. Het boek bevatte een paar opvallende plottwists, die ik niet geheel had zien aankomen, maar een ongelooflijke leuke wending aan het verhaal gaven. Dit is ook wel het meest meedogenloze boek uit de reeks, afscheid nemen van enkele favoriete personages is er ook 1 van. Maar wederom, met dit boek bewijst Lawrence ook weer dat hij een echte koning is in het schrijven van actiescenes. Het moment waarop het eraan komt, wordt zo ongelooflijk vlot en spannend geschreven, dat het mee een snelheid neemt terwijl je aan het lezen bent. In dit boek wordt in het begin even van jaar gewisseld, maar dat doet geen afzijde aan het verhaal, maar geeft enkel nog meer een speciale dimensie op de manier waarop dit verteld wordt! Zeker een aanrader om te lezen!

Meer recensies van The_Cat