De magische cirkel..........

Theo Augustinus 16 augustus 2015
Wat doe je als je moet vechten? Je hebt twee keuzes, bij de pakken neer zitten of het verzet organiseren. Edric is al sinds jonge leeftijd lid van de Cirkel, een klein en eeuwenoud geheim genootschap dat de erfenis van Eltena's Garde, een bijna mythisch verbond van zeven magische families, bewaakt.

Eenmaal volwassen merkt hij dat hij moeilijk in de volwassen wereld kan functioneren. En hij vraagt zich af of het het allemaal wel waard is want de zevende familie is nergens te vinden. Totdat hij Amber tegen het lijf loopt. Die al heel lang op de vlucht is voor een oud kwaad. Vanaf dat moment staat Edrics leven geheel op zijn kop en is hij maar wat blij met de magische vaardigheden die hij bij de Cirkel geleerd heeft. Hij komt terecht in een omgeving vol moderne magiĆ«rs, hedendaagse zwaardvechters en wonderlijke dieren.

Ik heb erg genoten van dit boek. Ik ben dan ook wel een young adult en fantasy fan. Maar het is echt goed uitgewerkt. Je wilt doorlezen, je wilt weten wat er gebeurt met Edric en Amber. En het is een goed opgebouwd en uitgewerkt verhaal.  Ik hoop dan ook dat dit boek snel een vervolg gaat krijgen. Ik ga hem dan zeker lezen.

Meer recensies van Theo Augustinus