Verliefd op dit boek!

EvaW15 07 juni 2019
Dit is een van mijn favoriete YA-boeken. Ik begon het te lezen naar aanleiding van veel Engelse booktubers die dit boek aanraadden. Het was nog veel beter dan ik dacht! De opbloeiende liefde tussen Eleanor en Park is zo lief. Ik moest het boek echt in één dag uitlezen. Ik vond het echt "hartverwarmend" om te lezen hoe verliefd ze op elkaar waren en hoe ze telkens stiekem afspraken bij Park thuis, omdat Eleanor thuis problemen heeft. Het einde van het boek maakt het boek ook helemaal af, maar laat toch een klein open einde dat je zelf nog kunt invullen. Ik snap dat anderen de andere boeken van Rainbow Rowell (geweldige auteur trouwens!!) misschien iets leuker vinden, maar toch is dit een geweldig boek en zeker een aanrader!

Meer recensies van EvaW15