Ja, er is al eens een review verschenen over Four a Divergent collection, een half jaar geleden door Denise. Maar het leek me leuk om ook kort mijn mening te vertellen over het boek.

In het boek zijn allemaal korte stukken over het leven van Tobias / Four, sommige delen voordat de Divergent serie plaatsvond, sommige stukken wat tijdens de Divergent serie plaatsvinden. Tobias en Tris hadden sowieso al een plekje gestolen in mijn hart, dus dit boek vond ik echt geweldig als extra informatie over Tobias! Nu moet je ook geen levensverhaal gaan verwachten, maar dat deed ik ook niet. Ik hield van de informatie die je kreeg, ondanks dat het niet al te veel was.

Ik vond vooral de verhalen leuk wat plaatsvonden voor Divergent, omdat dat echt over dingen ging die je of niet wist, maar ook omdat die verhalen meer af voelden. The Traitor, het verhaal wat tijdens Divergent plaatsvindt, vond ik zelf wat minder. Er waren erg veel stukken weggelaten, alles werd snel beschreven en ik leek gewoon dingen te missen. Het leek alsof het verhaal niet af was. Ik vond dat wel een nadeel, anders had ik het boek zeker vijf sterren gegeven.

Reacties op: Klein extraatje voor de echte fans

Bestel dit ebook vanaf  €8,15 bij