Het verhaal gaat over Helen (later Heloise genoemd)zij leeft met haar zoon van 11 een voor het oog rustig bestaan in een Amerikaanse buitenwijk. Echter heeft Helen een verleden waardoor zij genoodzaakt is haar naam te veranderen in Heloise. Heloise is een zogenaamde madam en eigenarese van een soort escortbureau. Zij weet deze wereld compleet gescheiden te houden van haar dagelijkse leven met haar zoon.
Het verhaal switched van heden naar verleden waardoor naar voren komt dat Hellen een toch wel wat moeizame jeugd gekend heeft en zij vertrekt dan ook met haar eerste (problematische) vriendje. Dit is het begin van haar beslissing om zich bezig te houden met prostitutie. Echter wanneer Hellen ontdekt dat zij zwanger is van haar zoon (haar werkgever/pooier Val is de vader van het kind) wil zij zich losmaken van deze wereld. Dit is echter niet zo makelijk dus kiest zij er voor om een "verborgen" escort bedrijf te runnen. Zij moet hiervoor de vader van haar zoon verraden zodat zij een zo veilig mogelijk leven kan leiden.
Naast haar werk is zij een liefhebbende moeder. Zal zij het vol kunnen houden om deze twee levens naast elkaar te leiden?

Het boek is niet supperspannend maar leest wel lekker. Met mij beoordeling - behoorlijk goed - bedoel ik een 6/7 sterren boek.

Reacties op:

Bestel het boek bij Libris vanaf 17,99 Bestel het ebook bij Libris voor 9,99