Toegankelijk en spannend verhaal

Ton Jansen 20 mei 2019
Net als haar vorige boek ‘ De eliminatie’ vind ik Bakhuis’ nieuweling een prima boek voor lezers in het voortgezet onderwijs. Het is soepel geschreven in eenvoudige bewoordingen. Het tweede deel van het boek waaiert iets uit. Het eerste gedeelte is erg spannend. Dat zou van mij 5 sterren krijgen op deze site. Het lijkt mij een geschikt boek voor scholen, voor de onze heb ik voor de mediatheek gekocht. De eerste reacties op mijn wekelijkse boekenpraatje waren positief. De leerlingen wilden het graag gaan lezen. Nou, dat is altijd positief, zeker bij tieners die lezen niet hoog op hun prioriteitenlijst hebben staan. Het is een goed teken als je wilt doorlezen en dat was bij mij het geval. Prima boek en ruim vier sterretjes als beoordeling.

Meer recensies van Ton Jansen