De speurtocht naar activiste

Het boek is helaas uit, erg genoten van deze eco-thriller wat een spanning en opbouwende spanning tot het boek uit is.
Lara, hoofdpersoon, is gevraagd om in Londen te helpen om een verdwenen activiste te helpen opsporen.
Tijdens het zoeken naar de activiste ontmoet ze diverse mensen. Colin die bij de recherche in London werkt is toch wel leuk. En zo komt ze in een spiraal van adembenemende avonturen terecht. Leuk die Colin maar toch er is meer met hem aan de hand. En zo gaat het door.
De karakters zijn goed uitgewerkt en het verhaal loopt als een trein. Nergens saai. Er komen passages in voor omtrent de dieren en dat greep me wel naar de keel. Als dat gebeurt ben je als auteur geslaagd. Het is niet voor niets een ego thriller.
We hebben toch mooi talent in Nederland. De tweede thriller en de auteur is zeer gegroeid.
Klasse snel naar je favoriete boekhandel voor deze spannende roman en zeker tijdens de spannende weken in de boekhandel.

Meer recensies van Ton van der Stelt