Als het even tegenzit

turnthepages.nl 12 juni 2019
Het kleine grote frustratieboek. Wat is dat nou weer?
We worden bedolven onder boeken en artikelen over geluk. 'Zoek je geluk!', 'In deze 5 stappen word jij weer gelukkig!', 'Gelukkig, hoe dan?!' en ga zo maar door.
Guusje laat ons inzien dat je heus niet altijd gelukkig hoeft te zijn. Dat het oke is om te balen! In dit leuke doeboekje kun je al je frustratie, jeukwoorden en vervelende dingen kwijt.

Ze heeft enorm veel humor. De opdrachten zijn heel nuchter en super grappig.
In het begin voelt het awkward. Ga ik dit echt doen?!
Maar als je eenmaal bezig bent, merk je dat het helpt. Héér-lijk!
Schreeuw maar in dat getekende kussen. Stoot die getekende teen tegen de kast en roep: "Auw!". Ja, zulke opdrachten staan er echt in.

Het is een echte eyeopener. Ren jezelf niet voorbij. Accepteer de situatie als het (even) tegen zit. Je bent een mens. Je maakt fouten. Ons leven is niet perfect. Dit is normaal!
Geloof niet alles wat je op sociale media ziet en leest. Ook zij hebben hun blundermomenten.

Of je nou door een lastige periode heengaat of gewoon veelste vaak je teen stoot. Een opdracht hier uit, kan zomaar ineens het hoogtepunt van je dag worden.
Een dikke aanrader als je van droge humor houdt en graag doeboeken invult!

Meer recensies van turnthepages.nl