Kans op geluk

Valerie Meijer 19 januari 2019
19% kans op geluk gaat over Ava, een gescheiden vrouw met een dochter. Haar ex komt onverwachts toch weer terug wonen. Een verandering in haar baan doet Ava ook niks positiefs. Ava besluit om datetour te gaan. Ze probeert een man te vinden via een datingsite maar weet niet of ze hierop een nieuwe man kan vinden en of het uberhaupt wat voor haar is. Wat dit doet met Ava, en haar vriendinnen die haar hierbij helpen is hilarisch om te horen. Sommige momenten zijn zo awkward dat ik soms met schaamte het verhaal heb aangehoord. Ja aangehoord, ik heb het boek geluisterd via Storytel. Redelijk ideaal, maar ik merk dat de 'feeling' van een boek lezen toch anders is.
Ik vond het verhaal wel leuk, en zeker grappig om sommige momenten. Maar soms vond ik het ook saai, langdradig of te oppervlakkig. Het feelgood gevoel heb ik niet ervaren met dit boek. Mede misschien ook doordat ik het boek geluisterd heb.

Meer recensies van Valerie Meijer