Passend einde van de serie

Valerie Meijer 09 december 2017
Het is wel een passend einde van de hele serie. Hoe de eerste zeven/acht delen voornamelijk over sex gaan, weet Audrey ergens in de serie een draai te geven aan het verhaal. Waar ik tot het zevende deel de levensdoelen vond, bleken deze later te zijn verdwenen. Ik vind het mooi dat Audrey weer een levensdoel in het laatste deel heeft gezet.
Tevens vind ik het laatste deel goed omschreven, het leest vlot en heeft minder sex scenes. Het is wat aantrekkelijker te lezen omdat het verhaal familiegericht is.
Ik heb wel het idee dat het einde wat abrupt is gebeurd en dat het ineens heel snel is gegaan maar denk niet dat deze serie langer had moeten duren. Ik ben in ieder geval blij dat ik een serie uit heb en deze ik deze gelezen heb. Ik vond het ergens wel de moeite waard

Meer recensies van Valerie Meijer