Meer een bibliografie dan een handboek

Hoewel het inspirerend is om Anna’s levensverhaal te lezen en meer te weten te komen over haar krachtige persoonlijkheid, was het boek niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Hier en daar heb ik er uiteraard wel wat dingen uit kunnen halen, maar het is geen handboek met concrete tips of adviezen om on top te komen, wellicht ook omdat ik geen eigen ondernemer ben of en ook niet van plan ben om te worden. Zelf had ik eigenlijk meer gehoopt op tips voor de werkende vrouw in het algemeen. On a positive note, dat heeft ze mij wel ook in laten zien, vond ik het heel prettig om te lezen wat de mogelijkheden, key factors maar ook de realiteiten van een succesvolle jonge en ambitieuze vrouw zijn.

Meer recensies van Vera van der Pluijm