Teleurstellend

veravb 19 augustus 2016
Bas is IT specialist en volgens mij ook een beetje autistisch. Zijn ouders kunnen elkaar niet luchten en zijn moeder wil weg maar heeft geen geld en geen werk. Hij heeft een flatje maar geen geld want zijn werkgever, Willem heeft hem nog niet betaald.
Voor die Willem heeft hij iets speciaal gemaakt, iets waar enkel Willem in kan zodra hij zijn login en paswoord aangepast heeft. Maar dat heeft Willem niet gedaan want die is overleden.
Niemand van het bedrijf weet wie Bas is, Bas kent eigenlijk ook niemand.

Het boek is een warboel, vervelend geschreven omdat Bas in programmeertaal denkt en het zo soms ook opgeschreven is. Ik zou eerlijk gezegd niet goed kunnen zeggen waarover dit boek gaat. Ik ben blij dat het uit is want het was niet goed.

Meer recensies van veravb