Tussendoortje

veravb 04 juni 2016
Dit is chronologisch het eerste deel met het duo Oliver von Bodenstein en Pia Kirchhoff. Jammer genoeg is het veel later vertaald dan enkele boeken die later in de serie zitten waardoor het een beetje lastig te volgen is.

2 lijken, een vrouw die ogenschijnlijk van een toren is gevallen en een officier van justitie die er zelf een einde aan gemaakt heeft. Beide op dezelfde dag overleden. Toeval? Dat bestaat niet. De zelfmoord wordt al snel inderdaad als zelfmoord afgedaan. De val van de toren is moord.
De jonge vrouw blijkt niet zo heel populair te zijn en al snel zijn er veel verdachten. Omdat het lijkt alsof iedereen liegt, kunnen ze het ook effectief allemaal gedaan hebben.

Het boek kwam me wat rommelig over, iets te veel personages misschien?

Meer recensies van veravb