Familiegeheimen

veravb 30 oktober 2018
Laura zit maar haar dochter op restaurant wanneer een jongeman het vuur opent. Terwijl iedereen in paniek is, overmeesterd Laura de schutter en doodt hem ook. Zelfverdediging. Andy, kort voor Andrea, herkent haar moeder niet in dit gedrag. Het voorval is gefilm en komt op internet, youtube, gaat binnen de kortste keren viraal, is het hoofdpunt van het nieuws. Andy moet van Laura onmiddellijk een ander onderkomen zoeken, mag geen contact opnemen met haar vader, moet ergens ver weg.
Wie is haar moeder? Is ze een moordenares? Een spion? Andy wil antwoorden en samen met Andy lezen we in flashbacks beetje bij beetje over het verleden van Laura, over haar familie het wat je daar leest is best heftig. Ook voor Andy, die totaal geen idee meer heeft wie haar moeder is en wat ze nu over haar moet denken.
Spannende stand-alone thriller met veel puzzelstukken. Het einde vond ik wat rommelig, het laatste hoofdstuk had er voor mij niet meer bij gemoeten.

Meer recensies van veravb