Interessant idee

veravb 31 oktober 2015
Sam Dryden is bezig aan een hardlooprondje op het strand, wanneer hij een jong meisje dat doodsbang is, tegenkomt. Kort daarna ziet hij mannen in het zwart en zwaar bewapend die haar zoeken. Sam heeft zelf een verleden als militair, maar dan in het topsegment, elitetroepen dus hij weet het een en ander van missies. Hij besluit Rachel, het jonge meisje te helpen.
Tijdens hun vlucht vertelt ze hem zaken, geheimen die hij amper kan geloven. Ze is in levensgevaar en iemand, of beter een organisatie heeft er alle belang bij dat beide het niet overleven.

Ik had moeite om in het boek te komen, alhoewel het thema en het idee achter het boek wel heel interessant en gevaarlijk zijn. Dat is helaas met de meeste uitvindingen, goed als het op de juiste manier gebruikt worden, levensgevaarlijk bij misbruik.

Meer recensies van veravb