De eindstrijd

veravb 09 december 2018
Het laatste deel (of toch niet) van de avonturen van Jacob en zijn eigenaardige vrienden. Het is het goede die het moet opnemen tegen het kwade en het komt tot een eindstrijd die allesbepalend is voor het leven de de peculiars overal ter wereld in alle tijden.

De monsters die erin voorkomen zijn eng maar ook niet te erg, het is grappig, er zitten geweldige uitvindingen in, gewoon al het idee dat er door tijdsgaten naar een andere tijd gereisd kan worden is geweldig.
Als je niet weet wat kopen voor je lezende young adults, koop dan deze reeks, het is echt geweldig.
Ik dacht dat dit niets voor mij ging zijn, maar ik heb de drie boeken zowat achter elkaar uitgelezen, in het Engels dan nog.
Het is belangrijk om de boeken in de juiste volgorde te lezen want de boeken volgen elkaar naadloos op, alsof je gewoon een nieuw hoofdstuk leest.

Meer recensies van veravb