Tweede deel maakt slap begin goed

veravb 25 februari 2015
Holly is een alleenstaande moeder. Ze is zot van haar dochter Katy. De vader van Katy, Billy heeft haar in de steek gelaten zodra hij wist dat ze zwanger was. Katy is ondertussen vijf en weet niets over haar vader.
Wanneer Holly in de bus Jack ontmoet, een engelsman, is het meteen koekenbak. Ze valt voor hem en hij valt voor haar. Hoe is het mogelijk dat iemand zo verliefd op haar kan worden. Het gaat daarna heel snel, na enkele dagen al trekt Jack bij haar in. Hij valt zelfs in de smaak bij haar grootvader die ze als een vader beschouwt na het overlijden van haar ouders. Na 6 weken zijn ze al getrouwd.
Ondertussen is Billy terug opgedoken, hij wil zijn recht als vader opeisen en heeft al direct een hekel aan Jack, vertrouwt hem niet.
Dat er iets met die Jack is, dat wordt aan de hand van enkele voorvallen wel duidelijk.
Ik vond het wel een heel spannend boek op het einde

Meer recensies van veravb