Opcop in actie

veravb 14 juni 2018
Het Europse Opcop team moet vol aan de bank wanneer een bekende/beruchte plastisch chirurg zelfmoord heeft gepleegd, wanneer een wapenhandelaar in Stockholm door kogels om het leven komt en een politicus in een villa dood aangetroffen wordt. Is dit allemaal het werk van een seriemoordenaar of hangt dit op een andere manier allemaal aan elkaar.

Het lijken in het begin allemaal aparte verhaallijnen die door enkele leden apart gevolgd worden, op gevaar van lijf en leden blijkt ook.
Het was een goed boek maar niet direct eentje dat lang zal blijven hangen. Wat er precies aan de hand is, is wel een interessant gegeven, maar dat ga ik hier niet weggeven. Dit komt trouwens in het laatste boek van deze serie terug.

Meer recensies van veravb