Geweldig boek

Veronique Hendriks 06 oktober 2015
toen ik met dit boek begon heb ik geen idee waar het boek over ging. Het enige wat ik wist is wat op de achterkant geschreven stond. Deze beschrijving had mij niet kunnen voorbereiden op zo'n goed verhaal.
Het was wel een heel ander verhaal dan ik verwacht had, want ik had meer een crimeboek verwacht en het was dus blijkbaar meer sciencefictionachtiger.

Ik had verschillende apocalypse boeken gelezen en deze springt er echt boven uit. Dit boek was geweldig geschreven hield je op het puntje van je stoel. Gedurende het hele verhaal voelde ik mijn hart in mijn keel, en het boek heeft er zelfs voor gezorgd dat ik schrok, wat nog geen ander boek ooit heeft kunnen doen.

Het einde was ook mooi afgesloten, had geen onbeantwoorde vragen. De personages waren geweldig uitgewerkt zodat je heel erg met ze meeleefde. Sommige personen ging je zelfs haten en dat geeft ook aan hoe goed het boek is geschreven.

Zeker 5/5 sterren

Meer recensies van Veronique Hendriks