Spannend verhaal met interessante wendingen!

Veronique Janssen 16 november 2017
De cover van De Stropploeg sprak me aan. Ik moest even wennen aan de schrijfstijl. Het is een heel beeldend en er wordt gebruikgemaakt van fraai taalgebruik. Het is bijna ouderwets. Ben je hier eenmaal aangewend, dan leest het boek als een trein. De sfeer wordt goed beschreven de spanning wordt goed opgebouwd.
Er komt heel veel informatie op je af. En hierdoor snapte ik het verhaal niet helemaal. De hoofdstukken zijn erg lang. Tegen het einde gebeurt er veel en was ik het overzicht soms kwijt.
Maar wat heb ik genoten van Evan. Ik vond hem een te gek personage! Hij was recht door zee, gefrustreerd en gewoon eerlijk. Je voelde zijn afkeer en boosheid. Hij was lekker chagrijnig, nukkig en… menselijk. Je gaat hem steeds meer waarderen. Het verhaal zit goed in elkaar en een paar keer was ik heel verbaasd over de wending van het verhaal.

De Strop Ploeg is een spannend verhaal met een beeldende schrijfstijl en interessante wendingen!

Deze recensie is te vinden op Veronique's Boekenhoekje: http://www.veronique-janssen.nl/serie-sunday-1-vuurstorm-pepper-kay/

Meer recensies van Veronique Janssen