Spannend in een mooie, magische wereld

Veronique Janssen 05 januari 2018
Het begin is mysterieus en je valt in het verhaal. Het verhaal is spannend en origineel. De ‘nieuwe’ wereld van Tessa zit vol met magie, maar eigenlijk voelt het direct heel normaal aan. Ik hoefde helemaal niet te wennen en het voelde heel natuurlijk.

Het einde was heel mooi, maar voelde niet af. Ik miste nog iets en ik ben blij dat er een deel twee is. Tessa maakt een mooie groei door en is een goed uitgewerkt personage.

Soms raakte ik in de war en was ik de weg een beetje kwijt. De tijd in het boek ging voor mijn gevoel heel snel. Hierdoor bleven sommige stukken vaag. Toch hadden deze stukken geen invloed op de verschillende verhaallijnen. De verhaallijnen vloeiden mooi in elkaar over en waren logisch opgebouwd.

De hele recensie is te lezen op Veronique's Boekenhoekje.

Meer recensies van Veronique Janssen